Odświeżyliśmy identyfikację wizualną agencji specjalizującej się w eventach
Dla firmy RESTart Event przeprowadziliśmy kompleksowy rebranding.
Prace nad projektem objęły szeroki zakres działań, w tym modyfikację logo, dobór krojów pisma, określenie stylu marki, projektowanie wizytówek, opracowanie szaty graficznej dla mediów społecznościowych oraz projektowanie papieru firmowego.
Logo marki RESTart Event wyróżnia sygnet oparty na geometrycznej formie, nawiązujący do przycisku „play”. Zastosowaliśmy bezszeryfowy krój pisma, dopasowany do nowoczesnego charakteru marki.
Zdecydowaliśmy się utrzymać kolor fioletowy, wzbogacając go o energetyczne odcienie, które teraz będą pojawiać się w logo oraz elementach identyfikacji wizualnej. W key visualu dominują trójkąty, nawiązujące do sygnetu logo RESTart Event. Pochylenie kształtów oraz tekstów ma na celu wprowadzenie dynamizmu do grafik. Cała identyfikacja wizualna bazuje na zdjęciach z eventów, odzwierciedlających atmosferę wydarzeń organizowanych przez firmę, oraz na jednolitych tłach, reprezentujących kolorystykę marki.