Stworzyliśmy logo dla fundacji o działalności edukacyjnej

Zastanawialiście się kiedyś nad tym, jaką rolę w odbiorze Waszej marki odgrywają kolory?
Krótko mówiąc – zasadniczą. Kolor zastosowany w identyfikacji wizualnej, mówi o Waszej marce więcej niż możecie sobie wyobrazić.
Przedsiębiorstwa powinny mieć na uwadze psychologię kolorów podczas:
— projektowania komunikatów reklamowych
— tworzenia strony internetowej
— tworzenia lub zmian identyfikacji wizualnej
— wszystkich innych działań, które wiążą się z przedstawieniem ich wizerunku.Na co dzień nie zdajemy sobie sprawy z tego, ile decyzji uzależniamy od koloru otaczających nas komunikatów. Czy wiedzieliście, że informacje odbieramy w 80% wzrokowo, a jeśli coś nam się spodoba, będziemy chcieli to kupić w 90 sekund?Firmy przywiązują coraz większą wagę do psychologii kolorów w swoim biznesie. Dlatego niedawno fundacja IT For Carbon Footprint poprosiła nas o logo kolorystycznie nawiązujące do ich działalności edukacyjnej. Fundacja tworzy przestrzeń do dialogu w tematyce redukcji śladu węglowego przez branżę IT. Dla klienta stworzyliśmy logo z zastosowaniem koloru zielonego i niebieskiego. Zieleń to kolor natury, zdrowia i ekologii. Niebieski wzmacnia zaufanie odbiorców, bezpośrednio kojarzy się z branżą IT i nowymi technologiami.
CO MOŻEMY DLA CIEBIE ZROBIĆ?

Otrzymaj darmową wycenę

Odpowiedz na kilka pytań, abyśmy mogli lepiej zrozumieć Twoje potrzeby.

TECHNOLOGIE, Z KTÓRYMI PRACUJEMY