Zakres prac

Identyfikacja wizualna | Materiały online | Karta konsultacyjna | Ulotki | Cennik

 

Przemysław Kania  prowadzi salon fryzjerski, by rozwijać swoją działalność, postanowił poszerzyć ofertę o usługi kosmetyczne. Nowy obszar działalności ma stanowić osobny odłam firmy i przyciągać klientów z określonej grupy docelowej.  Aby osiągnąć zamierzony cel zaproponowaliśmy Przemkowi odrębną identyfikację wizualną dla usług kosmetycznych – spójną z wizerunkiem firmy.  Przeprowadziliśmy lifting logo, zmieniliśmy jego kolor. Wyciągnęliśmy także z dotychczasowego projektu charakterystyczny, uniwersalny element – nazwisko i użyliśmy go jako znak wodny w materiałach reklamowych. W projektach graficznych zastosowaliśmy kolorystykę i krój pisma typowe dla branży kosmetycznej, zgodne z oczekiwaniami potencjalnych klientów. Wykonaliśmy pierwsze materiały graficzne do druku i na firmowy profil instagramowy wraz z ikonami do wyróżnionych relacji a także stworzyliśmy dwa odrębne cenniki dla usług fryzjerskich i kosmetycznych.

 

 

 

 

Przemek zyskał świeży, oryginalny wygląd nowego obszaru działalności, a mimo to spójność z identyfikacją wizualną firmy została zachowana. Kolorystyka i elementy graficzne w projektach mogą się różnić. Najważniejsze, aby tworzyły harmonijną całość.

 

CO MOŻEMY DLA CIEBIE ZROBIĆ?

Otrzymaj darmową wycenę

Odpowiedz na kilka pytań, abyśmy mogli lepiej zrozumieć Twoje potrzeby.