Stworzyliśmy identyfikację wizualną dla branży fryzjerskiej rozszerzającej swoje usługi o kosmetykę

Przemysław Kania, prowadząc salon fryzjerski, postanowił rozwijać swoją działalność poprzez dodanie usług kosmetycznych. Aby ten nowy segment firmy przyciągał określoną grupę docelową, zasugerowaliśmy Przemkowi opracowanie odrębnej identyfikacji wizualnej dla usług kosmetycznych, która jednocześnie będzie spójna z dotychczasowym wizerunkiem firmy. Zainicjowaliśmy proces przez lifting logo, odświeżając jego kolorystykę i wyciągając z pierwotnego projektu charakterystyczny, lecz uniwersalny element – nazwisko, które teraz funkcjonuje jako znak wodny na materiałach promocyjnych. Do projektów graficznych wprowadziliśmy paletę barw i styl pisma, które są charakterystyczne dla branży kosmetycznej i odpowiadają oczekiwaniom potencjalnych klientów.
Zrealizowaliśmy również pierwsze materiały graficzne, zarówno do druku, jak i na profil firmowy na Instagramie, wraz z ikonami dla wyróżnionych relacji, a także stworzyliśmy dwa odrębne cenniki – dla usług fryzjerskich i kosmetycznych. W ten sposób Przemek otrzymał świeży i oryginalny wygląd dla nowego obszaru działalności, przy jednoczesnym zachowaniu spójności z całościową identyfikacją wizualną firmy. W projektach zastosowana kolorystyka i elementy graficzne mogą różnić się między sobą, ale najważniejsze, aby tworzyły one harmonijną całość.
CO MOŻEMY DLA CIEBIE ZROBIĆ?

Otrzymaj darmową wycenę

Odpowiedz na kilka pytań, abyśmy mogli lepiej zrozumieć Twoje potrzeby.

TECHNOLOGIE, Z KTÓRYMI PRACUJEMY