Zakres prac

Logo | Identyfikacja wizualna | Bon podarunkowy | Wizytówka

 

Bywa tak, że nie warto skupiać swojego logo wokół sygnetu (znaku, który stoi zazwyczaj nad lub obok nazwy firmy), jeżeli w swojej działalności stawiamy na markę osobistą, wystarczy tak naprawdę nie wiele aby otrzymać logo które nas wyróżni. Tak jak w tym przypadku, najważniejsza jest nazwa — inicjał imienia i nazwisko właścicielki salonu.

  • Nacisk więc został położony w głównej mierze na typografię. Odpowiedni dobór, pięknie skrojonego, szeryfowego fontu z kaligraficznymi ozdobnikami.
  • Sygnet zagrał rolę drugoplanową — bardzo klasyczny dla zawodu fryzjera/stylisty fryzur ma charakter wyłącznie informacyjny.
  • Na koniec, nadanie odpowiedniego kształtu i proporcji, bez zbędnych elementów.

 

CO MOŻEMY DLA CIEBIE ZROBIĆ?

Otrzymaj darmową wycenę

Odpowiedz na kilka pytań, abyśmy mogli lepiej zrozumieć Twoje potrzeby.