Stworzyliśmy projekt logo dla pracowni fryzjerskiej
Bywa tak, że nie warto skupiać swojego logo wokół sygnetu (znaku, który stoi zazwyczaj nad lub obok nazwy firmy), jeżeli w swojej działalności stawiamy na markę osobistą, wystarczy tak naprawdę niewiele, aby otrzymać logo, które nas wyróżni. Tak jak w tym przypadku, najważniejsza jest nazwa — inicjał imienia i nazwisko właścicielki salonu.
- W projekcie logo kluczowy nacisk położyliśmy na typografię, dokonując starannego wyboru eleganckiego szeryfowego fontu, wzbogaconego o kaligraficzne ozdobniki. Tym samym literom nadaliśmy wyrafinowany charakter.
- Sygnet pełniący funkcję uzupełniającą, został zaprojektowany w duchu klasyki, typowej dla profesji fryzjera/stylisty fryzur i służy głównie celom informacyjnym.
- Finalnie projekt został dopracowany pod kątem kształtu i proporcji, eliminując wszelkie zbędne elementy, co przekłada się na czystość i klarowność komunikatu wizualnego.